عاشقانه های ساده

  • ۰
  • ۰

معرفی دریاچه نمک صورتی در اوکراین

در این پست  می خواهیم در مورد دریاچه نمک صورتی از جاذبه های اوکراین توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم . شما می توانید با دنبال کردن ما در مورد این دریاچه جذاب و دیدنی اطلاعات لازم را کسب نمایید. همراه ما باشید.

اوکراینی ها از نواحـی مختلـف کشورشان به سوی دریاچه نمکی در منطقه «خِرسون» جنوب این کشور می روال تا از فـایـده های درمانی آن استفاده کنند. پـس از تاییـد فـایـده های دریاچه لِموریسکی برای سلامتی، این منطقه اینک به یک قطب گردشگری در این کشور مبدل شده است. «الکساندر نیکستین» از غرب اوکراین به دریاچه آمده تا وقـت نقاهت پـس از یک عمل جراحی را در دریاچه سپری نماید . وی که خود را با گِل ساحل پوشانده می گوید، به لطف گل و لای دریاچه احساس جـالـب تری دارد. در توریسم درمانی کشورهایی مثل آلمان و اتریش، معـمولاً مقادیری گل و نمک به گردشگران ارائـه می شـود . صرف نظـر از فـایـده های آن برای سلامتی، دریاچه به علـت رویش گیاهان آبزی رنگ صورتی نامتعارفی دارد. گردشگران با وجود کوشش برای شیرجه زدن در آب به علـت وجود نمک نخواهندتوانـست به عمق برسند و در سطح می مانند. این دریاچه در فاصله پنج کیلومتری روستای hryhorivka قرار گرفته و سالانه ۱۰ هزار توریست از آن بازدید می کنند. 

برای مشاهده اطلاعا بیشتر در زمسنه های مختلف به سایت دهکده جهانی مراجعه نمایید.

  • ۹۷/۰۵/۱۰
  • سینا مرادمند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی