عاشقانه های ساده

  • ۰
  • ۰

بدترین کاری که عروس می تواند انجام دهد

سهر چه بکاری، همـان را برداشت می کنی ، بدترین و بی رحمانه ترین کاری که عروس ها می توانند انجام دهند، این است که والدیـن سال خورده و پیر همسـرشان را از منـزل بیرون کنید تا همچون گدایان و ولگرد ها در خیابان ها پرسه بزنند. اگر به پارک ها و بنا های تاریخی بروید، اشخـاص پیر و سال خورده بسیاری از خانواده های محترم و آبرومند را مشاهده می کنید که فقط یا به همراه رفیـق ها همدردشان بر روی نیمکت ها نشسته اند؛ آقایـان و زنانی که همسـرانشان را از دست داده اند بچه هایشان بزرگ شده اند و منـزلشان به وسیـله عروس هایشان تصرف شده است.

دختران وپسران آنها، وقتی برای آنان ندارند. نوه هایشان هم یا نسبت به آنان بی فرق می باشند یا اینکه چنان سرشان شلوغ است که اهمیتی به اینکه چه اتفاقی برای آنان می افتد، نمی دهند. بنابراین آنان همچون پرندگان گروه گروه به پارک ها و باغ ها می روال و دور هم جمع می گردند و به اوقات خوش زندگیشان فکر می کنند. محیط منـزل برای آنان طوری شده که فکر می کنند زیادی و به درد نخور و« مزاحم » می باشند. عروس ها بهره گیری هایی از آنان می کنند و کارهایی را به عهده شان می گذارند.

مثلاً از آنان می خواهند که به دنبال فرزندشان از مدرسه بروند یا سبزی و میوه و شیر خریداری کنند. ولی بیشتر اوقات طوری با آنان رفتار می گـردد که احساس می کنند که درخانه خودشان مهمـان ناخواسته می باشند. اما خداوند متعال از آن بالا تمام چیز را می بیند. .وقتی، وقـت شما هم فرا برسد، فرزندانتان هم با شما رفتاری بهتری نخواهند داشت و شبیه یک تکه قدیمی و دور ریختنی مبلمان و وسایل منـزل با شما رفتار خواهند کرد. هر چه بکاری، همـان را برداشت می کنی.

وقتی را هم به خانواده همسـرتان مختص دهید

تمام روابط، همچون روابط با دوستان، همسایگان، همکاران، نیاز به مقدار زیادی زمان و دقت دارد. بـعد چرا رابطـه ما با خانواده همسـرمان این طور نیست و این زمان و دقت را به نسبت این رابطـه نداریم؟ خانواده و خویشاوندان همسـر در موقعیتی قرار دارند که معـمولاً جزئی از خانواده به شمار نمی روند و به ندرت هم به عنوان دوست و مصاحبه در نظـر گرفته می شوند. ما نسبت به آنان نه احساس عشق و علاقه ای که نسبت به اقوام و خویشان خونیمان یا خانواده خودمان داریم را می کنیم و نه مایلیم به آنان همـان وقت و اهمیتی که به رفیـق ها خودمان می دهیم را اختصاص دهیم. روابط با خانواده همسـر می بایست با توجه، صبر و درک زیادی توأم باشد. همچون گیاهان کمیاب، خانواده همسـر نیز نیاز به رسیدگی و مراقبت دائم دارد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

  • ۹۷/۰۵/۱۰
  • سینا مرادمند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی